Empati - Duygusal Zeka

  • Barkod 9786052261385
  • Stok Durumu VAR
Yeni
27,00 21,60
%20 İndirim

Empati, ilişkilerde ve ürün geliştirmede daha iyi olabilmek için önemli bir faktördür. Ama söylemesi kolay olsa da kendini başkasının yerine koymak, onun duygularını ve motivasyonunu anlamak genellikle o kadar kolay olmaz.

Bu kitap empatiyi ve neden bu kadar önemli olduğunu kavramanıza, empati kuramamanıza neden olan engelleri aşabilmenize ve empatinin ne zaman aşırıya kaçtığını anlamanıza yardım ediyor.

Daniel Goleman

Annie McKee

Adam Waytz

İş yaşamında nasıl insancıl olunur?

HBR Duygusal Zekâ Serisi, Harward Business Review sayfalarından profesyonel yaşamın insani tarafı üzerine akıllı ve esaslı bir okuma seçkisi sunuyor. Dizideki her kitap, duygularımızın iş hayatımızı nasıl etkilediğine, zor durumlarla ve zor insanlarla nasıl başa çıkabileceğimize, işyerindeki mutluluğa yönelmenin ne anlama geldiğine dair ilham veren denemelere ve araştırmalara yer veriyor. Hem keyifli ve hem de pratik olan bu kitaplar, istekli profesyonellere ustalaşmak için kritik olan sosyal becerilerin neler olduğunu anlatıyor.

Özellik Değer
Yayın Evi Optimist Yayın Dağıtım
Yazar Harvard Business Review
Basım Tarihi 12/2018
Sayfa Sayısı 138
Cep Boy Hayır
Baskı Sayısı 1
Taksit Taksit Tutarı Toplam Tutar
Peşin 21,60 21,60
2 10,80 21,60
3 7,20 21,60
Taksit Taksit Tutarı Toplam Tutar
Peşin 21,60 21,60
2 10,80 21,60
3 7,20 21,60

Ürüne ait yorum bulunmamaktadır.

Güvenlik Kodu

En Çok Satanlar

Hipotenüs Hipotenüs® Yeni Nesil E-Ticaret Sistemleri ile Hazırlanmıştır.